Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Освітньо-професійна програма: Маркетингова діяльність
Освітньо-професійний рівень: фаховий молодший бакалавр
Кваліфікація: агент торговельний
Термін навчання: на базі 9 класів — 3 роки; на базі 11 класів — 2 роки
Місія спеціальності:
- вивчення смаків покупців і просування товару;
- дослідження продукції, яка буде користуватися великим попитом;
- оцінка ринку конкретних товарів і послуг;
- ретельний моніторинг галузі, організація роботи інтерв'юерів, з'ясування уподобання покупців;
- обробка інформації за допомогою спеціальних комп'ютерних програм, прогнозування і розробка рекомендацій.
Кар'єрне зростання:
- асистент-маркетолог;
- маркетолог-дослідник, маркетолог-аналітик;
- начальник відділу;
- директор з маркетингу.
Досвід роботи у відділі маркетингу безцінний: ви отримаєте універсальні знання про техніку продажу і ведення бізнесу. Завдяки універсальності і широті погляду у маркетолога є всі шанси стати керівником компанії або відкрити власну справу.
Маркетологи сьогодні необхідні будь-якій фірмі, яка зацікавлена в просуванні та збуті своєї продукції. Відділи маркетингу є в банках, промислових холдингах, торгових фірмах. Маркетологи затребувані і в спеціалізованих консалтингових компаніях, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.
Працевлаштування:
Випускники можуть працювати на таких посадах:
- агент торговельний;
- представник торговельний;
- торговець комерційний;
- агент комерційний;
- мерчендайзер;
- організатор з постачання;
- організатор із збуту;
- представник з реклами.